سنگ صبور

ღ.آرزوی محال.ღ

 

 

 
 

 

 

رفيــــق مــــن، ســـنگ صبور غمهام            به ديــــدنــــم بيـــــا کــه خيلی تنهام

هيشکی نمی فهمه چه حالی دارم             چـــــه دنيــــای رو بـــــه زوالــی دارم

مجــــنونــم و دلــــــــزده از ليلــی ها             خيلـــــی دلـــــم گرفتــه از خيلی ها

نمــــــونده از جــــوونی هام نشـونی            پير شــــــدم، پير تـــــو اي جـــــوونی

تنــــــهای بـــــی سنــــــــگ صبـــــور             خونه ســــــرد و ســــــــوت و کــــــور

تــــــــوی شبــــــات ســـــتاره نيست             مـــونــــــدی و راه چـــــــاره نيســت

اگــــــر کـــــــه هيـچ کـــــــس نيـــومد             ســـــری بــــــه تنــــهاييــــت نــــــزد

امــــــا تـــــــــو کـــــوه درد بـاش              طـــاقــــت بيــــار و مـــــرد بـــاش

اگر بیای همـــــون جـــوری کــه بودی             کـــم میارن حســـودا از حســــودی

صدای ســازم همه جــــا پــــر شـــده             هر کی شنیده از خودش بی خوده

 امـــــا خــــودم پـــــــر شــدم از گـلایه             هیچــــی ازم نمونده جـز یـــه سایه

سایـــه ای که خـــالی از عشــق و امید             همیشه محتاج بـــه نــــور خورشید



نظرات شما عزیزان:

ღشمیم عشقღ
ساعت2:06---10 مرداد 1392
باشه عموووجون برات دعا کردم تا به عشقت برسیییی
پاسخ:ممنون عمو جان


یاسی
ساعت23:30---9 مرداد 1392
گـاهی بـاید بخــــ ــندی ...

با صــِدای ِ بــُلـَند ...

که کــَر شود آســمـ ــآن ؛

و فـَریــاد بــزنی : دُنیــا ...

نامردم اگه با این صـدای خنده نرقصـ ـــونمــت ...


اجی محدثه
ساعت19:42---9 مرداد 1392
خیلی خوشکل بود این شعر

ღشمیم عشقღ
ساعت18:21---9 مرداد 1392
معلمم گفت الف گفتم او
گفت بگفتم با او
گفت پ گفتم پیش او
گفت ج خواستم بگویم جدایی
گفت نگو


saeed & mahshad
ساعت11:27---9 مرداد 1392
kheili kheili ghashang bud.mc
پاسخ:فدات :)


♥ღஜشبنم
ساعت2:38---9 مرداد 1392
جیزیم نیست



فقط



راستش را بخواهی



دلم



برای با هم بودن های یواشکی مان لک زده است ..........



دووووووست دارممممم عشقممم
پاسخ:می توووووو


ღشمیم عشقღ
ساعت0:47---9 مرداد 1392
سلام عموجون خیلی قشنگ بود


پاسخ:ممنون عمو چشات قشنگ دید :)


ALIREZAHT
ساعت17:51---28 مهر 1390
سلام وبت خیلی عالی شده ولی حیف برای ادامه تحصیل باید برم به زاهدان خطرناک.پس خدا حافظ ای غریبه......................................

.............

....

..

.
پاسخ:ممنون،برو خدا پشت و پناهت.موفق باشی


بهاره
ساعت17:32---25 مهر 1390
سلام داداشی من عاشق این آهنگم خیلی نازهپاسخ:منم عاشقشم آبجی جونم:X

ستاره
ساعت14:23---25 مهر 1390
سلام واقعا وبلاگت قشنگهپاسخ:ممنون چشاتون قشنگ میبینه@};-

ستاره
ساعت14:22---25 مهر 1390
به یاد ندارم نابینایی به من تنه زده باشد اما هر وقت تنم به جماعت نادان خورد گفتند: مگر کوری؟!!!
پاسخ:مرسی جمله زیبایی بود


Mojtaba
ساعت23:51---23 مهر 1390
سایتت خیلی توپه و واقعا باحاله
اگه وقت داشتی به سایت منم بیا و نظر بده ممنون میشم

اگه دوس داشتی تبادل لینک کنیم............. بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس


عاشق تنها
ساعت18:42---22 مهر 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااام

سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام

سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااام

سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااام

سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااام

سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام

سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااام

سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اام

سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااام

سلاااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااام

سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااام

سلاااااااااااااااااااااااااا م

سلاااااااااااااااااااام

سلااااااااااااااام

سلاااااااااام

سلاااااام

سلاااام

سلاام

سلام

.♥

.♥

..♥

...♥

....♥

.....♥ آپم خوشحالم میکنی اگه بیای و نظر بدی

......♥......................♥...♥

..........♥.............♥............♥

..............♥.....♥...................♥

...................♥.....................♥

................♥......♥..............♥

..............♥.............♥....♥

.............♥

...........♥ منتظرتم

.........♥

......♥

....♥

..♥

.♥.✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
پاسخ:اومدم دیگه D:


عاشق تنها
ساعت14:40---22 مهر 1390
عزیزم من می دونم که پسری دمت گرم بابا من از دوستی با دختر متنفرم
مرسی داداش اددت کردم


عاشق تنها
ساعت20:04---21 مهر 1390
سلام به تو ای غریب و تک و تنها منم یه عاشق تنها بهت تبریگ میگم خیلی وبلاگ زیبایی داری پاسخ:ممنون که بهم سر زدین چشم حتما بهتون سر میزنم از بابت لینک هم بی نهایت ممنونم

:.❤.:.یه تنها:.❤.:.
ساعت14:16---20 مهر 1390
mersi behem sar zadi khosh hal shodam mersi az nazaretپاسخ:خواهش میکنم

ستاره
ساعت14:53---19 مهر 1390
sسلام

وبلاگ خيلي قشنگي داري البته خيلي خيلي غمگينه ولي من دوست دارم از ايد وبلاگ ها بهت تبريك ميگم

موفق باشيپاسخ:خواهش میکنم منم ممنونم که بهم سر زدین


sajedin
ساعت2:51---19 مهر 1390
salam vebe jalebi dari age dost sdashti ye sari ham bema bezan

gharibe
ساعت0:07---16 مهر 1390
مرگ من روزی فرا خواهد رسید
در بهاری روشن از امواج نور
در زمستانی غبار آلود و دور
با خزانی خالی از فریاد و شور
مرگ من روزی فرا خواهد رسید
روز پوچی همچ روزان دگر
ناگهان خوابی مرا خواهد ربود
من تهی خواهم شد از فریاد ودرد
خاک می خواند مرا هر دم به خویش
می رسند از راه که در خاکم نهند
آه شاید عاشقان نیمه شب
گل به روی گور غمناکم نهند
بعد من ناگه به یک سو می روند
پرده های تیره ی دنیای من
چشم های ناشناسی می خزند
روی کاغذها و دفترهای من
در اتاق کوچکم پا می نهد
بعد من با یاد من بیگانه ای
در بر آینه می ماند به جای
تار مویی، نقش دستی،شانه ای
می شتابند از پی هم بی شکیب
روزها و هفته ها و ماهها
چشم تو در انتظار نامه ای
خیره می ماند به چشم راه ها
لیک دیگر پیکر سرد مرا
می غشارد قلب دامن گیر خاک
بی تو و دور از ضربه های قلب تو
قلب من می پوسد آنجا زیر خاک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+ تاريخ پنج شنبه 14 مهر 1387برچسب:,ساعت 21:39 نويسنده غریبه |